Kırmızı lacivertliler moral depoladı

Kırıkkale FK 2. Başkanı Kadir Yahşi ile birlikte yönetim, futbolcu ve teknik heyetle birlikte Kilis 1984 A.Ş. mücadelesi öncesi kahvaltıda buluştu. Kilis’ten 3 puanı alacaklarına inandıklarını belirten Yahşi, oyunculara başarı temennisinde bulundu. GALİBİYETE SONUNA KADAR İNANIYORUZ Kırıkkale Futbol Kulübü, ligin önemli deplasmanlarından biri olan Kilis 1984 A.Ş. karşılaşması öncesinde Kale Gurme Restaurant’ta bir araya geldi. […]